Tələblər:
- Ali təhsil;
- İngilis və Türk dili bilikləri üstünlükdür;
- Əlaqəli sahə üzrə minimum 3 il təcrübə;
- MS Office, Soft Programs;
- İdarəetmə, Təşkilatçılıq, Korporativ nəvaziş
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ümumi işlər və təsərrüfat üzrə fəaliyyətlərin şirkət prosedurlarına uyğun həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
- Şirkətin ümumi işlər və təsərrüfat məsələlərinə aid olan ödəmə sənədlərini təsdiqləmək;
- Şirkətin təsərrüfat fəaliyyəti ilə bağlı olan müqavilə və hesabatların saxlanılmasını təmin etmək;
- Sənəd dövriyyəsini təşkil etmək, habelə kargüzarlığın və sənəd dövriyyəsinin aparılmasında mövcud qaydaların tələblərinə riayət edilməsinə nəzarət etmək;
- Təsərrüfat avadanlığının qorunması, onların bərpa olunması və yeniləri ilə əvəz olunması və eləcə də xidmət sahələrində və onların yanında yerləşən ərazidə təmizliyə riayət olunmasını təşkil etmək;
- Təsərrüfat məqsədləri üçün ayrılmış material və vəsaitin səmərəli işlədilməsinə nəzarət etmək;
- İnzibati və təsərrüfat fəaliyyəti ilə əlaqədar olan sifarişlərin icra olunmasını təmin etmək;
- Təsərrüfat və inzibati fəaliyyətlər ilə əlaqədar təklif və şikayətləri araşdıraraq həlli yolunda addımlar atmaq: