Administrativ işlər üzrə bölmə müdiri 194 views

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • İngilis və Türk dili bilikləri üstünlükdür;
  • Əlaqəli sahə üzrə minimum 3 il təcrübə;
  • MS Office, Soft Programs;
  • İdarəetmə, Təşkilatçılıq, Korporativ nəvaziş

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ümumi işlər və təsərrüfat üzrə fəaliyyətlərin şirkət prosedurlarına uyğun həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
  • Şirkətin ümumi işlər və təsərrüfat məsələlərinə aid olan ödəmə sənədlərini təsdiqləmək;
  • Şirkətin təsərrüfat fəaliyyəti ilə bağlı olan müqavilə və hesabatların saxlanılmasını təmin etmək;
  • Sənəd dövriyyəsini təşkil etmək, habelə kargüzarlığın və sənəd dövriyyəsinin aparılmasında mövcud qaydaların tələblərinə riayət edilməsinə nəzarət etmək;
  • Təsərrüfat avadanlığının qorunması, onların bərpa olunması və yeniləri ilə əvəz olunması və eləcə də xidmət sahələrində və onların yanında yerləşən ərazidə təmizliyə riayət olunmasını təşkil etmək;
  • Təsərrüfat məqsədləri üçün ayrılmış material və vəsaitin səmərəli işlədilməsinə nəzarət etmək;
  • İnzibati və təsərrüfat fəaliyyəti ilə əlaqədar olan sifarişlərin icra olunmasını təmin etmək;
  • Təsərrüfat və inzibati fəaliyyətlər ilə əlaqədar təklif və şikayətləri araşdıraraq həlli yolunda addımlar atmaq:

 

Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Administrativ işlər üzrə bölmə müdiri” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
  • This job has expired!
Share this job
Information
  • Address Azerbaijan