Call Centre 173 views

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi 
  • Müştərilərin sorğularının cavablandırılmsı 
  • Online daxil olan Kredit və Kart sifarişlərinin ilkin təhlili 
  • Müştərilərə Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumatların verilməsi 
  • Qeyd: Mərkəz fasiləsiz fəaliyyət göstərdiyi üçün iş qrafiki növbəlidir.

 

Tələblər:

  • Ali təhsil 
  • Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli, İngilis dili arzuolunandır 
  • Yüksək ünsiyyətqurma və dinləmə bacarığı 
  • Operativlik və dəqiqlik 
  • Komanda tərkibində işləmə bacarığı 
  • MS Office proqramlarından istifadə bacarığı
  • This job has expired!
Share this job
Connect with us